"Veselīgs" ārsts mirst dažas nedēļas pēc Pfizer Covid-19 vakcīnas - SANTE PLUS MAG - saņemšanas

0 295

Saskaņā ar Dr Michael vietni, viņš pēdējos 15 gadus ir bijis akušieris-ginekologs privātpraksē Sinaja kalna medicīnas centrā Floridā. Publiskie dati liecina, ka vīrietim bija 56 gadi. Viņš arī būtu saņēmis vakcīnu pret Covid-19 ap 19. decembri un miris laikā no 3. līdz 4. janvārim, norāda ārsta biroja operāciju direktors Darens Kaprara. 

Dr Gregory Michael - Avots: Dailymail

Nāves cēlonis vēl nav noskaidrots

Autopsija tika veikta otrdien, 5. janvārī, norāda tas pats avots, uz kuru atsaucās CNN. Medicīniskā eksperta un partneru aģentūru pētījumos vēl nav jānosaka nāves cēlonis. Darens Kaprara atklāja, ka viņa birojs strādā ar Floridas Veselības departamentu un Slimību kontroles un profilakses centru, lai izmeklētu Dr Maikla nāvi. Viņš to piebilst viņa nāve noteikti nebija saistīta ar vakcīnu, bet ka tā ir viena no izskatāmajām iespējām. 

Kā ziņots, arī CDC pārstāve ziņu kanālam apstiprināja, ka viņi tika informēti par “ziņoto nāvi Floridā, kurā iesaistīta persona, kura Pfizer / BioNTech vakcīna pret Covid-19 apmēram divas nedēļas pirms nāves ”. Tikmēr Sinaja kalna medicīnas centrs paziņojumā sacīja, ka, ievērojot medicīniskās konfidencialitātes likumus, "tas nevar apstiprināt vai noliegt informāciju par pacientu", tomēr piebilstot, ka "kamēr viņi tiek informēti par starpgadījums, kurā iesaistīts pacients, nekavējoties sazinās ar attiecīgajām aģentūrām un gūst labumu no viņu pilnīgas sadarbības ”. 

Dr Maikls, ko ieskauj viņa sieva Heidija un viņa meita - Avots: Dailymail

"Viņam bija laba veselība"

A publicēšana Facebook izplatīja Saule SentinelDoktora Gregorija Maikla sieva Heidija Nekelmana atklāja, ka pēdējā bija “ļoti veselīga” un pandēmijas laikā nenogurstoši strādāja, lai dzemdētu simtiem zīdaiņu. Viņa arī norāda, ka viņas vīrs bija “par” vakcīnām pret Covid-19, taču viņa nāve būtu likusi viņai apšaubīt to iespējamās blakusparādības. Joprojām saskaņā ar šo pašu avotu, Tiek teikts, ka trīs dienas pēc vakcinācijas uz vīra kājām un rokām parādījās mazi plankumi. 

Gregorija Maikla ģimene - Avots: Dailymail

Kā ziņots, pēc nogādāšanas neatliekamās palīdzības telpā ārsti atklāja, ka viņa asins analīzes rezultāti bija krietni zem vidējā līmeņa. Galu galā viņš tika ievietots intensīvajā terapijā, kur divas nedēļas ārsti bez panākumiem mēģināja palielināt trombocītu skaitu asinīs. Viņa galu galā raksta, ka Maikls bija “apzinīgs un enerģisks” visā procesā, taču dažas dienas pirms pēdējās operācijas viņš cieta noinsults, kura rezultāts bija viņa nāve

“Ļoti neparasts smagas trombocitopēnijas klīniskais gadījums”

Pfizer ir atklājis, ka tiek izmeklēta ārsta nāve. "Pfizer un BioNTech zina par veselības aprūpes speciālista nāvi 16 dienas pēc pirmās vakcīnas devas saņemšanas," teikts laboratorijas paziņojumā, piebilstot, ka tas ir "ļoti neparasts klīniskais gadījums. smaga trombocitopēnija, stāvoklis, kas samazina ķermeņa spēju sarecēt asinis un apturēt iekšēju asiņošanu”. Viņš arī precizē, ka šī lieta tiek pārskatīta, "taču mēs pagaidām neuzskatām, ka pastāv tieša saikne ar vakcīnu". 

Pfizer / BioNTech vakcīna - Avots: Dailymail

CDC amatpersonas CNN reportieriem paziņoja, ka nav redzējušas nopietnas reakcijas uz vakcīnām, izņemot 29 smagas alerģiskas reakcijas gadījumus. Dr Nensija Messonjēra, Nacionālā vakcinācijas un elpošanas ceļu slimību direktore, to uzsvēra “Zināmie un potenciālie ieguvumi no pašreizējām vakcīnām pret Covid-19 atsver riskus zināms un potenciāls ”no infekcijas līdz slimībai. Tomēr "tas nenozīmē, ka mēs nākotnē nevarētu redzēt iespējamus nopietnus veselības notikumus", viņa turpināja. 

Dr Gregorijs Maikls nomira 2 nedēļas pēc vakcinācijas - Avots: Dailymail

Atsevišķi CDC savā paziņojumā teica, ka "ir svarīgi atzīmēt, ka nopietnas blakusparādības, tostarp nāves gadījumi, kas nav saistīti ar vakcīnu, diemžēl, visticamāk, notiks ar tādu pašu ātrumu kā vispārējā populācijā. ”. 

Ārsts sievas un meitas pavadībā - Avots: Dailymail

Kas ir trombocitopēnija?

Saskaņā ar Dr Deivids J. Kuters no Hārvardas Medicīnas skolas, trombocitopēnijas rezultātā zems trombocītu (trombocītu) līmenis asinīs, kas var palielināt asiņošanas risku. Šis stāvoklis rodas, ja šie trombocīti tiek stipri iznīcināti, kad tie ir ieslodzīti liesā, kurai ir nosliece uz hipertrofiju, vai kad šos trombocītus kaulu smadzenes ražo pārāk mazā daudzumā, tāpat kā leikēmijas gadījumā. piemēram. Pēc tam var rasties zilumi un asiņošana uz ādas, kas, iespējams, ir pirmā brīdinājuma pazīme par pārāk zemu trombocītu skaitu, saka Dr Kuter. 
Petehijas, mazi sarkani punktiņi parasti parādās uz ādas, it īpaši uz apakšstilbiem. Zilumi var rasties no nelielas traumas. Papildus, jo mazāks trombocītu skaits, jo lielāks ir asiņošanas risks, atzīmē eksperts. Cilvēki, kuriem ir nosliece uz šo stāvokli, gremošanas sistēmā var zaudēt ievērojamu daudzumu asiņu vai ciest no potenciāli letālas asiņošanas smadzenēs, kas nav obligāti saistīta ar traumu. Tāpēc simptomu rašanās ātrums bieži ir saistīts ar trombocitopēnijas smagumu un cēloni. 

Šis raksts vispirms parādījās vietnē https://www.santeplusmag.com/un-medecin-en-bonne-sante-decede-quelques-semaines-apres-avoir-recu-le-vaccin-pfizer-covid-19/

Atstājiet savu komentāru